WarBulletin.cc - это ведущая онлайн-платформа, посвященная индустрии компьютерных и консольных игр, а также онлайн играм, многопользовательским ролевым играм (RPG) и многим другим аспектам игрового мира. Мы предлагаем самые свежие новости, глубокие обзоры, полезные гайды, прохождения

Contacts

  • Owner: SNOWLAND s.r.o.
  • Registration certificate 06691200
  • 16200, Na okraji 381/41, Veleslavín, 162 00 Praha 6
  • Czech Republic

Готуйтесь до масштабних перенесень, оскільки актори відеоігор оголошують страйк: у чому причина

Що відбувається

Після багатомісячних переговорів з великими видавництвами та студіями щодо підвищення заробітної плати, покращення заходів безпеки та захисту від технологій штучного інтелекту, актори вийшли на пікет, оскільки не змогли домовитися. Вони не задоволені деякими умовами, які пропонують студії, а також бажають більших поступок, ніж ті, що вже були зроблені. Це може мати серйозні наслідки для розробки ігор, особливо для великих студій.

У вересні минулого року члени Гільдії кіноакторів (SAG-AFTRA) проголосували за проведення страйку, посилаючись на небажання великих ігрових компаній зрушити з мертвої точки питання обмежень на використання штучного інтелекту в розробці ігор. Якщо точніше, то актори хочуть більшої прозорості в тому, як їхня праця використовується в навчанні ШІ, а також не бажають, щоб їхні цифрові копії ставали власністю компаній з подальшим використанням їх у будь-яких іграх навіть без згоди.

Ми не збираємося погоджуватися на угоду, яка дозволяє компаніям зловживати штучним інтелектом на шкоду нашим учасникам. Коли ці компанії запропонують серйозну угоду, з якою наші учасники зможуть жити і працювати, ми будемо тут, готові до переговорів,
– заявила президентка SAG-AFTRA Фран Дрешер.

Варто зазначити, що актори кіно вже досягли своєї мети й більше не страйкують. Але приблизно 2600 акторів озвучення ігор та акторів захоплення руху досі працюють без відповідної угоди Interactive Media Agreement. Серед них такі таланти, як Трой Бейкер з The Last of Us, Дженніфер Хейл з Mass Effect і Метт Мерсер з The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.

"Індустрія відеоігор приносить мільярди доларів прибутку щороку. Рушійною силою цього успіху є творчі люди, які розробляють і створюють ігри. Це стосується і членів

Подробнее читайте на my.ua