WarBulletin.cc - это ведущая онлайн-платформа, посвященная индустрии компьютерных и консольных игр, а также онлайн играм, многопользовательским ролевым играм (RPG) и многим другим аспектам игрового мира. Мы предлагаем самые свежие новости, глубокие обзоры, полезные гайды, прохождения

Contacts

  • Owner: SNOWLAND s.r.o.
  • Registration certificate 06691200
  • 16200, Na okraji 381/41, Veleslavín, 162 00 Praha 6
  • Czech Republic

Гравець Red Dead Redemption 2 підмітив дивовижну деталь, яка стосується системи честі

Увага до деталей у RDR 2 давно не дивує досвідчених геймерів, але все ж трапляються винятки.

Різниця у кат-сценах зумовлена різним рівнем честі

Система честі в Red Dead Redemption 2 впливає не лише на фінал проєкту, а й на інші сцени протягом гри.

Як нещодавно підмітив користувач соцмережі X (колишній твітер) під ніком GTASixInfo це стає найбільш очевидним в деяких роликах, які суттєво змінюються залежно від моральної репутації головного героя гри Артура Моргана.

Чудовий приклад цього можна побачити в четвертому розділі гри – Сен-Дені. Під час стартової місії цього розділу, Датч ван дер Лінде жартома націлює зброю на голову головного героя.

Якщо в цей момент той має низьку честь – Датч підійде до Артура з пальцем на спусковому гачку. Водночас якщо персонаж гравця має високий показник моралі – палець Датча не буде в бойовій позиції.

Різниця в сценах гри / Фото з X

Подібна різниця у сценах стала відкриттям для величезної кількості геймерів, а допис GTASixInfo зібрав понад 600 тисяч переглядів.

Подробнее читайте на my.ua