WarBulletin.cc - это ведущая онлайн-платформа, посвященная индустрии компьютерных и консольных игр, а также онлайн играм, многопользовательским ролевым играм (RPG) и многим другим аспектам игрового мира. Мы предлагаем самые свежие новости, глубокие обзоры, полезные гайды, прохождения

Contacts

  • Owner: SNOWLAND s.r.o.
  • Registration certificate 06691200
  • 16200, Na okraji 381/41, Veleslavín, 162 00 Praha 6
  • Czech Republic

Создатели Сталкера 2: «Одной рукой мы заряжаем оружие, другой создаем игру». ВВС узнала, что сейчас с проектом

В игре Сталкер воссоздана территория вокруг реактора, включая знаменитое колесо обозрения в Припяти (Фото:GSC Game World)

Как украинские создатели игры «Сталкер 2» продолжали работать, теряя коллег на войне против России, рассказывает BBC Newsbeat. NV публикует этот материал в рамках информационного сотрудничества.

«Я б сказав, що половина нашої студії зараз працює під постійною загрозою загибелі», — каже Євген Кулик.

Євген — технічний продюсер «Сталкер 2: Серце Чорнобиля» (Stalker 2: Heart of Chornobyl), апокаліптичної відеогри, яку розробляє київська компанія GSC Game World.

Перша частина «Сталкер: Тінь Чорнобиля» розійшлася багатомільйонним тиражем у 2007 році. Гра розповідала про наслідки другої Чорнобильської катастрофи в альтернативній реальності.

Шанувальники давно чекали на її продовження. Але через вторгнення Росії в Україну це могло зовсім не відбутися.

BBC Newsbeat поговорила з Євгеном про те, як творці «Сталкер 2» продовжували працювати, втрачаючи колег на війні, і чому для студії так важливо завершити роботу над грою.

Чорнобильська атомна електростанція (ЧАЕС) — небезпечний об'єкт, відомий всьому світу після вибуху 26 квітня 1986 року. Тоді стався значний викид радіації, після якого шлейф радіоактивного диму поширився Європою.

Навколо станції створили зону відчуження. Згодом туди почали допускати туристів, щоб розповісти про історію найстрашнішої техногенної катастрофи.

Дія першої частини «Сталкера» розгорталася в альтернативній реальності, де стався другий вибух, що породив безліч істот-мутантів та інших надприродних явищ.

Гравцям пропонували дослідити постапокаліптичну обстановку та орієнтуватися в різних угрупованнях, що боролися за контроль над цією територією.

Рішення створити гру на місці катастрофи

Подробнее читайте на techno.nv.ua
DMCA