Студія GSC Game World представила нове геймплей-відео «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля»
Розробники розповіли про унікальні можливості, реалізовані у грі.
Студія GSC Game World провела півгодинну презентацію гри «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» на офіційному Twitch-каналі Xbox. Трансляція, проведена українською мовою з англійськими субтитрами, доступна для перегляду на відеоплатформі YouTube.
Під час стриму розробники повідомилии, що S.T.A.L.K.E.R. 2 важко порівнювати з іншими іграми, адже у ній представлений величезний відкритий світ, що складається з 20 регіонів. Кожен із них має унікальну природу, архітектуру, мешканців та аномалії.
У більшості локацій були реальні прототипи. Це — ділянки Чорнобильської зони відчуження, окремі з яких відтворені в грі з максимальною точністю. Розробники вважають, що одним проходження охопити весь контент не вдасться, а розвиток історії та завдання варіюватимуться залежно від виборів, зроблених гравцем.
Значну увагу під час презентації приділили проходженню квеста на локації «Болота». Вона значно ширша за ту, що була в оригінальній трилогії, доповнена місцями, у які гравець раніше не міг потрапити. В одному з епізодів гравцю потрібно вистрілити в дошку крізь тріщину у стіні, щоб відкрити раніше недоступний прохід.
У цьому квесті головний герой, сталкер Скіф, має відключити спеціальні прилади, щоб отримати доступ до бази угруповання «Чисте небо». Під час проходження він натрапляє на кількох мутантів: сліпих псів, тушканів, зомбі та псевдособак. Також доведеться поборотися з котом Баюном, який живе у церкві. Він імітує викрики про допомогу, заманюючи сталкерів до пастки.
- Читайте також: Від «Пригод піонерки Ксені» до «Серця Чорнобиля»: як українські розробники відеоігор вразили світ
У грі буде 35 видів зброї, і кожну можна буде модифікувати. За словами представників студії,