WarBulletin.cc - это ведущая онлайн-платформа, посвященная индустрии компьютерных и консольных игр, а также онлайн играм, многопользовательским ролевым играм (RPG) и многим другим аспектам игрового мира. Мы предлагаем самые свежие новости, глубокие обзоры, полезные гайды, прохождения

Contacts

  • Owner: SNOWLAND s.r.o.
  • Registration certificate 06691200
  • 16200, Na okraji 381/41, Veleslavín, 162 00 Praha 6
  • Czech Republic

Створювали 22 роки: нарешті виходить гра-рекордсмен, геймерам обирати - воїн або жриця

Ще в далекому 2002 році п'ятеро італійців зробили оголошення, що збираються створити першу "вітчизняну" гру для модної на той час Nintendo під назвою Game Boy Advance. Хлопці зібрали комп'ютери і трохи грошей, а потім взялися за роботу зовсім без досвіду в розробці ігор або програмуванні.

Досить не важко здогадатися, що в них нічого не вийшло... до 2024 року. Проєкт назвали Kien. Він починається з того, що гравцеві пропонують вибрати одного з двох головних героїв - воїна або жрицю. Воїн може використовувати меч, щоб убивати своїх ворогів, яких буде дуже багато (а деякі навіть вміють воскресати). Жриця, відповідно, вдається до магії.

Про це стало відомо завдяки інформації британського видання The Guardian.

Kien, скріншот: YouTube

У Kien не можна втрачати пильність, адже небезпека чатує на кожному кроці. Можливо, саме тому розробник гри, геймдизайнер Фабіо Белсанті, порівнює її зі складною Dark Souls.

Белсанті, до слова, єдиний із команди, хто залишився. Зараз він CEO компанії AgeOfGames, під власністю якої вийшла гра Kien. Розробник пройшов дуже довгий шлях, який, звісно ж, не був спланованим.

Kien зараз тримає рекорд відеогри з найбільшою кількістю затримок в історії, обганяючи Duke Nukem Forever, яку розробляли 15 років - так довго, що ця гра навіть стала мемом.

Після всього цього часу люди тепер можуть купити Kien на картриджі для Game Boy Advance. Насправді вони могли б зробити це ще багато років тому, адже гра була готова раніше (хоча ніхто не каже, коли саме), але все зіпсував видавець.

Kien, скріншот: YouTube

Як пише джерело, тоді кілька видавництв висловили зацікавленість у грі, і Белсанті обрав одного з них. Однак згодом компанія провела аналіз ринку, який визначив, що гра була б занадто ризикованою для

Подробнее читайте на my.ua