GSC Game World показала геймплей та деталі S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Після нещодавнього перенесення дати виходу S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl на листопад, розробник GSC Game World зробив терплячим фанатам справжній подарунок – презентацію, яка включала не просто геймплей, а ціле занурення у постапокаліптичний світ сиквелу.
Світ S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, який офіційно називається Чорнобильська зона відчуження, складається з 20 регіонів, кожен зі своїми мешканцями, аномаліями та оточенням. Зазначається, що в ньому мало бар’єрів, тож гравці можуть вільно досліджувати локації на власний розсуд, і на них тут чекатимуть “атмосфера, свобода, самотність, страх”.
Хоча відео GSC пропонує гарний погляд на вражаюче різноманітне середовище в S.T.A.L.K.E.R. 2, основна частина його зосереджена на болоті – колись населеному регіоні, вільному від сталкерів, але з багатьма іншими небезпеками. Тут гравцям потрібно буде пройти складний квест, щоб дістатися до бази Чисте небо.
GSC підкреслює вільний характер дизайну місії та пояснює, що неможливо побачити весь контент і кожного персонажа за одне проходження – залежно від вибору, який вони зроблять, гравці кожен раз отримуватимуть дещо іншу історію, дещо відмінні завдання та побачать інших людей. Розробник заявляє, що заохочує дослідження, розміщуючи у світі нове спорядження, зброю, пристосування для зброї та її покращення, багато з яких не можна отримати просто через сюжетну лінію.
Загалом у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl буде 35 видів зброї, і кожна з них може бути оснащена різноманітними апгрейдами та аксесуарами для більшого розмаїття. Зброю можна буде використовувати проти зомбі, псевдособак і свиней-мутантів. GSC зазначає, що її AI не займається шахрайством – він не знає, де знаходиться гравець, а полює на нього, попередньо