Редактор модів Baldur’s Gate 3 очікується у вересні — його тестувальники задоволені
Наближається сьомий великий патч Baldur’s Gate 3, який принесе довгоочікуваний редактор модів Baldur’s Gate 3 Toolkit на ПК. Деякі модери вже змогли їх використати, і їм дуже сподобалося.
Larian Studios розповіла, які речі у грі можна буде створювати за допомогою нового інструменту. Також з’явилися відгуки модерів, які тестували його закриту альфа-версію. Студія раніше зазначала, що деякі радикальні зміни сценарію та оголені модифікації офіційно не підтримуватимуться, їх все ж можна буде створити без застосування офіційного інструмента. отже, що доступно:
- Предмети — зброя, обладунки компоненти для крафту та інше
- Косметичні зміни — волосся, бороди та інші текстури й моделі
- Класи та підкласи — створення нових та модифікація наявних, зміна властивостей, навичок та характеристик
- Раси — їх можна створювати та редагувати, змінювати зовнішність, здібності та характеристики
- Скіни кубиків — можна переробляти та змінювати їхній вигляд
- Інтерфейс — розширення можливостей та зміна оформлення
- Різноманітні зміни геймплею, які Larian називає «покращенням життя»
Один з модерів, TechRoot, творець популярного моду Faerun Colors, зазначає, що досі він мав створювати мод повністю у коді. Однак офіційний інструментарій це змінив.
«Тепер набір інструментів дозволяє мені вибрати саме той колір, який я хочу, де я хочу, і побачити у грі інші тисячі кольорів, про які я навіть не думав. Я більше не пишу, тепер я малюю. Завдання, які раніше були виснажливими, як-от створення значків та їхня реєстрація у грі, тепер відбуваються у легко зрозумілих та зручних меню».
Інший модер, LostSoul, зазначає, що він зміг створити свій перший мод через годину після встановлення редактора: «Я був вдячний Larian за те, що студія надала авторам модів можливість