WarBulletin.cc - это ведущая онлайн-платформа, посвященная индустрии компьютерных и консольных игр, а также онлайн играм, многопользовательским ролевым играм (RPG) и многим другим аспектам игрового мира. Мы предлагаем самые свежие новости, глубокие обзоры, полезные гайды, прохождения

Contacts

  • Owner: SNOWLAND s.r.o.
  • Registration certificate 06691200
  • 16200, Na okraji 381/41, Veleslavín, 162 00 Praha 6
  • Czech Republic

Історія ігрового жанру стратегій у реальному часі. Частина перша: Витоки

Жанр стратегій у реальному часі колись був королем ігрової індустрії. Зараз від колишньої величі залишилися лише спогади в пам’яті тих, хто застав розквіт жанру. У цьому тексті згадуємо основні етапи розвитку стратегій у реальному часі та розповідаємо про знакові ігри, що вплинули на жанр. Усе почалося задовго до Dune II.

Предтечі

Жанр стратегій у реальному часі (RTS) почав свій шлях на початку 80-х років минулого століття. 1982 року для платформ Intellivision і Mattel Aquarius виходить гра Utopia, у ній з’являються перші базові елементи жанру, що простежуються в сучасних іграх. В Utopia гравець розбудовує власний острів, для цього потрібно будувати школи, лікарні, фабрики, житлові будинки, а також ловити рибу і молитися, щоб над вашим островом пройшов дощ, що найкращим чином позначиться на врожаї. Так, уже на той час у грі були погодні умови, які впливали на, так би мовити, ігролад.

У міру розвитку острова збільшується і його населення. А як ми знаємо, люди люблять комфорт і щоб було що поїсти, для задоволення цих потреб доводиться будувати нові будинки. А якщо громадянам щось не сподобається, то вони можуть влаштувати бунт і навіть почати руйнувати ваші споруди. Заважають у будівництві утопії ті ж погодні умови, може налетіти ураган, або пірати, які полюють за вашими рибальськими кораблями, та найбільшу небезпеку становить інший гравець, який здійснює диверсії на вашому острові.

На початку гри можна вибрати кількість раундів, до 50, і час кожного раунду, від 30 до 120 секунд. Умови перемоги досить прості — хто набере більше очок наприкінці кожного раунду, той і переміг. У грі всього два острови і кожним керує живий гравець. Як ви розумієте, мережевого мультиплеєра на той час не було, а щоб грати було цікавіше,

Подробнее читайте на my.ua